Vafan händer med mej?!

Ena sekunden mår jag skit bra, andra sekunden känns det som att allt ska gå åt helvete, sen blir det bra och senare sväller jag upp som värsta jag vet inte vad.
Känns som att jag har stoppat i mej ungefär en miljard olika kalorier idag, och min mage är helt sprängfylld.
Den kommer explodera, precis som mitt huvud.
Halva kroppen fungerar inte, den hänger inte med i det tempot som jag vill.

Kände för att ge mej ut på en riktigt lång och skön promenad innan idag, men det gick inte, för mitt huvud lever sitt egna lilla liv.
Mår jag bättre, eller iaf lite bättre imorrn (söndag) så kommer jag ge mej ut på en timmes promenad, så jag förhoppningsvis inte känner mej lika fet och pluffsig..
Mr Ångest har varit här, det kanske märks?..
Miss Ana har också varit på besök, hon var varit flitigare än någonsin, hon har varit så otroligt duktig på att påminna mej om saker..
Jag har blivit fet..
Jätte fet..
Åh..
Jag behöver dej här, så jävla mycket.

Tanke 1; - Vart är du när jag behöver dej?
Tanke 2; - Jag vill kunna skicka ett sms till dej, precis som innan, bara skriva något, så ses vi sen, som vi gjorde förr i tiden..
Känns som att du inte är på samma ställe längre..?
Jag trodde du var min bästa vän, jag saknar dej.. :blush:


Tja!
/Miss T
- Du behöver inte mej längre.. -

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0