Zoom zoom zoooooooooooom..

Har precis kollat på två filmer med mammi och lillasyster.
Först kollade vi på "piraya" - jävla skit film som jag flippade satan på :P
Sen kollade vi på "Wrong side of town" - har redan sett den en gång, men ville se den igen:)
Mest för att jag inte orkade sitta här och för att jag inte orkade gå och lägga mej:P

Men nu är jag faktiskt trött, så nu ska jag faktiskt ta och försöka sova!

Jag mår fortfarande dåligt, har haft en enorm kramp i magen hela dagen och jag blir helt snurrig i skallen när jag reser mej upp..
Så jag behöver faktiskt sova lite, så jag vilar kroppen och förhoppningsvis blir bättre!:)

Men ah..
Vi hörs imorrn när jag har vaknat!

Tja!
/Miss T
- Det gör ont i mitt hjärta.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0