1 år och 10 månader..

Vart tar egentligen tiden vägen?
Det bara flyger förbi, idag är det 1 år och 10 månader sen, som jag såg Bestfriend för sista gången, hon var så himla fin den dagen.
Precis som alla andra dagar visserligen, men denna dagen var hon verkligen vacker.
Fuck vad jag saknar dej.
Jag saknar tiden med dej Bestfriend.

Du var det allra finaste jag hade<3
Mitt minne av dej kommer ingen någonsin att ta ifrån mej, du var så underbar, så vacker, du var allt<3

Du var verkligen den finaste människan på jorden.
Jag är så glad över att jag fick chansen att träffa dej och lära känna dej.
Du var och är fortfarande, en underbar person.

Nu ska jag nog fortsätta kolla på tv, men först - en cigg i kylan:)

Hörs senare kanske!

Tja!
/Miss T
- Det gör ont i mitt hjärta, jag saknar dej -


Kommentarer
Postat av: Sara "tvilling"

Du är så fiiiin i ditt hår :D



Och sen vill jag bara säga att jag tänker på dig.

Och även när det kommer till din kompis.

Finns här för dig, forever <3

2010-09-27 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0