And it breaks me in two..

Alltså, jag klagade lite innan på att jag håller på att bli sjuk och att min huvudvärk gör så att jag snart avlider ellerhur..
Men nu, när jag reste mej upp i soffan för att gå ut och ta en cigg, så fick jag så fruktansvärt ont på sidan av ryggen, där vid svanken ungefär (lite längre ut men nästan där, ja ni fattar:P), jag kan fan knappt sitta..
Det är verkligen inte min dag idag, först vart jag svin sur, och äckligt sugen på en chai latte, sen sov jag, så blev jag förbannad när jag vaknade och det gick ut över mamma och syster och lite över pappa med.
Huvudet exploderar nästan, jag mår sjukt illa och jag har ont i ryggen, kan inte stå, kan inte sitta och kan inte ligga..
Jag vet inte hur detta kommer att gå :(
Sitter och väntar på att NAVY CIS ska börja, och sen kommer 2½ men xD
Sen ska jag testa sova, om jag kommer kunna ligga ner då är ett mysterium..

Jag står ut med min huvudvärk och att jag är svag i hela kroppen, men jag klarar seriöst inte av när jag har ont i ryggen, på det stället.
Jag klarar inte av det!
Uppdaterar jag inte er senare eller imorrn, så har jag avlidit, helt seriöst, detta är fan inte okej.

Nej nu ska jag kolla på tv:)
Hörs senare, om jag inte har avlidit;)

/Miss T
- Mode är något man följer, stil är något man har -
 

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Ja men eller hur, sjuk är bara förnamnet!

Precis, släktingar bör förbli bara släktingar!



Nej vi är ju inte det, ännu svårare att vara "släkt lika" när man inte ens kommer från samma land. Man fick sig ett gott skratt i alla fall måste jag säga!



Allt bra annars?

2010-09-17 @ 02:21:45
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0