Bildbomb + massa annat^^,

Från platinablond till rödhårig2 dagar!
<- Platinablond
<-Röd/rosa/lila ;) (Det syns inte på bilden kanske, men jag hade lite utav alla färgerna på denna bilden:P Inte okej om man säger så xD
 <-Nu - Readhead!
<- Sådär "sexigt" är det utan löshåret ;P
Mohaha^^

Men ah, lovade ju er en bild i färg idag, så nu har ni fått det:)
Jag bryr mej inte om ni inte gillar det, men jag vet att jag gillar det, och det är det som räknas iaf:)

Nu ska jag kolla klart på "Jakten på lycka" som går på tv 3!
Ni vet den verklighetsbaserade filmen som Will Smith är med i.
Vi hörs efter den!:P

JUST DET!
Kollade på "Outsiders"? (heter det så?) innan.
Det handlade om Sveriges fetaste man, ah, han va fan naaaasty!
Iaf, det jag ville komma fram till var; att om jag hade stått breve honom (med mina ** kg) så hade man nog fan inte sett mej alltså..
Han vägde 320 kg - det är en hel del mer än mej! (Tro det eller ej.)
Så ah..
Det var nog bara det, jag ville säga nu:)

Vi hörs senare!

Tja!
/Miss T
- Tänk att det finns någon som väger mer än mej! -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0