Det är ingenting för mej..

Dessa musikaler..
Det är verkligen ingenting för mej alltså:P
Jag förstår mej inte riktigt på dom, jag förstår inte heller meningen med att sjunga när man spelar in en film:P
Men anyhow, Mamma Mia! var inte så bra som alla påstår att den är.
Men det är ju en musikal.. O.o
Det är nog därför:P

Jag är jävligt röksugen, och grymt sugen på att kolla på Wanted.
Jag menar, snyggingen är ju med i den filmen xD
Men jag orkar inte leta igenom alla filmer vi har, och jag orkar inte ladda hem den heller, eftersom att vi redan har den så tycker jag att det är ganska onödigt xD
Så jag får sätta mej och leta, och jag SKA hitta den xD

Update

När jag hade lagat ner på golvet, i 20 min, och kollat igenom nästan alla våra filmer, så gav jag nästan upp.
Men så hittade jag den, jag hittade WANTED.
Så nu ska jag bli ännu mera kär i Angelina Jolie<3

Mihihi..
Vi hörs när jag har kollat på den :)

Tja!
/Miss T
- She's beautiful -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0