Det går bra nu:D

Imorrn är det fredag, vilket betyder att jag ska träffa Sessan i stan.
Kl; 14.00 utanför JB resturangen <3
Vi har mycket att prata om, och jag måste uppdatera henne lite så hon hänger med nu:P
HAHA!!

OCH!
Jag måste köpa nya leggins - eftersom att mina är så stora att dom åker ner (någon som vet om dom har xxs som stl på Gina?);P
Jag behöver massa saker, jag måste ha jätte mycket.

Jag vill ha flera miljoner, så jag kan köpa allt jag behöver köpa:D

Nu ska jag torka mitt hår och kolla på tv.
Sen ska jag sova, eftersom att jag kommer bli trött.

Uppdaterar er imorrn innan jag drar in till stan:)

Hörs då!
Godnatt..

Tja!
/Miss T
- Jag behöver en miljon -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0