Don't ask me why...

I'm just done..
Jag orkar inte mer, jag gör bara inte det.
Det fungerar inte om det ska hålla på såhär.
Ingenting fungerar.
Men okej, om det är så det ska vara, så är det så det ska vara.

Jag måste dock verkligen gå ner i vikt nu.
Känns som att jag bara går upp och går upp i vikt hela tiden, och det förvånar mej inte om jag väger runt 50 kilo nu.
Det känns inte riktigt okej, det är en siffra som skrämmer mej något otroligt mycket och jag vill inte ligga där.

Det är min värsta mardrömm, att gå upp så mycket i vikt. 
Att gå upp ett kilo, det är okej, men att gå upp till 50 kilo, det är INTE okej. 
För jag känner mej redan som en jävla heffaklump, när jag sitter ner så känns det som att allt fett bara väller ut. 
Känner mej som ett riktigt fetto just nu. 

Men nåväl. 
Får göra något åt det ist. 

Nu ska jag kolla klart på tv, sen ska jag ta bort min smink och sen ska jag nog fan sova..:) 

Tja!
/Miss T 
- Jag blev väldigt sugen på att kolla på Lejonkungen -



 
DrLove.se

Kommentarer
Postat av: Sara "tvilling"

Jag vet tvilling hur du känner. Jag känner precis samma sak hela jävlar tiden, man blir tokig!

Men skillnaden är att du inte det minsta fet ens. Synd att du inte kan se det bara :(

Saaknar dig

2010-09-08 @ 12:39:16
URL: http://http:/
Postat av: Nöff nöff:D

Det är du som är smal, du är jätte fin, och jag tycker inte att du ska gå ner mer.

Det jag önskar, är att vi kunde se oss som alla andra gör.

Jag älskar dej tvilling, och jag sakanr dej <3

2010-09-08 @ 14:06:59
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0