Du såg i mina ögon, att jag försvann för längesen..

Gratisbio.se



Jag börjar undra vad vänskap är, - för det verkar inte vara någon som kan bevisa för mej att dom är mina vänner.
Jag börjar undra vad tilit är, - för det verkar inte finnas en enda jävel att lita på längre.
Jag börjar undra vad ordet äkta vänskap är, - för jag tror aldrig jag stött på något sånt.
Jag börjar undra vad "jag kommer alltid finnas här" betyder för er, - ni säger det OFTA men menar inte ett skit av vad ni säger.
Jag börjar undra vad ärlighet är, - för det är ingen som är ärlig mot mej.
Jag börjar undra vad "jag älskar dej" betyder för er, - för jag har hört det så många gånger nu.


Men det verkar som att ni inte älskar mej för fem öre.
Känns som om ni bara slänger runt med orden.
Jag är klyven, jag vet ingenting.
Dessutom känner jag mej ensam, - med tanke på att ni säger att ni finns där för mej, men försvinner lika fort när jag behöver er.
Om jag verkligen betyder så jävla mycket för er, -> BEVISA DET ISF!

Wolff Wear <- Sugen på en varm jacka såhär till vintern?
Vad väntar du på?
Tryck på bannern:)

Det var skönt att få det sagt, men nu ska jag kolla på tv:)

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0