Ehm.. Okej?!

Lillasyster har fått så sjukt mycket damp, hon sitter och flabbar ut i raka intet, hennes kompisar sitter och kollar på henne och kliar sej lite i huvudet och undrar vad det är med henne:P
Jag tror att mamma tappade henne bakom barnvagnen när hon var liten bäbis, och att det slår ut nu.

Jag ligger på golvet, och lyssnar på min lillasysters damp..:P

Men iaf..
Väntar på att storasyster ska komma hit, så vi kan färga mitt hår, för jag orkar inte se ut såhär i skallen, massa människor kollade på mej innan när jag var ute och gick..
Jag höll på att sneflippa lite då..:P

Men iaf.
Nu ska jag gå ut och röka.

Vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Nu får du komma hit Cicci -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0