En cigg för lite?!:O

Jag satt och tänkte under tiden som jag kollade på en film, ( The girl next door )..
Och jag kom inte fram till någon förklaring egentligen, kom bara på ännu en massa frågor..
Och det är;
Vilka människor det finns
Hur i helvete kan man vara så elak?
Så brutal?
Så hemsk?
Så.. Så.. SÅ JÄVLA KÖRD I HUVUDET?!:@
ÅH!

Förutom mitt lilla utbrott på en film (och en cigg för lite) så har dagen varit helt okej.
Och bara för att jag skrev det så kommer det som är kvar gå åt helvete, det brukar alltid bli så nämligen xD
Men anyhow.

Jag ska kolla på världens sämsta film nu (Teeth) ;)


Men ah, jag skriver lite senare (efter filmen)
Men nu måste jag gå ut och röka innan jag kommer få fnatt xD

Men hörs senare:)

Tja!
/Miss T
- Hush Hush -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0