..

Jag fattar inte..
Jag gör allt, men ändå, säger hon att jag bara blir större och större för varje dag.
Hon säger jag ska laxa - jag laxar.
Hon säger jag ska spy - jag spyr.
Hon säger att jag ska gå ut och gå - jag går ut och går.

Det är jobbigt nu.. 

Tanke; - Det var bättre när jag hade dej där.. 

Men på samma sätt som jag verkligen hatar henne, så älskar jag henne med.
När jag inte har hört henne, på vi säger 1 dag, så är det så tomt.
Jag behöver henne där, samtidigt som jag inte vill ha henne där..

Jag orkar inte stå emot längre, därför jag gör som hon säger att jag ska göra, för jag orkar inte heller brottas med honom som jag gör varje gång jag inte lyder henne.

Jag hinner egentligen inte skriva nu, jag har en miljon saker jag ska göra idag.
Men jag var tvungen att skriva av mej lite..

Hörs lite senare, kanske..?

Tja!
/Miss T
- Don't you ever leave me.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0