God kväll?..

JAG HADE VÄRLDENS SJUKASTE DRÖMMAR!

Jag drömde att mamma skulle köpa skor till mej (A), men om jag skulle följa med och testa skorna (innan hon köpte dom) så var jag tvungen att dra av varenda tånagel!
Sagt och gjort, vi drog av dom, jag testade skorna och fick dom, sen när vi kom hem skulle vi sätta fast naglarna igen, men då hade pappa städat, och dammsugit upp dom xD

Snacka om att jag kollade så alla naglarna var kvar när jag vaknade eller:P

Sen drömde jag, att en viss person (Kim) halshögg mej, och att min kropp jagade honom, in i en mörk gränd, där mitt huvud väntade på mej.
Sen massmördade jag honom xD fast det var inte jag, men det var ändå jag:P

Och Åsi säger att hon har konstiga drömmar:P

Nu - Dusch
Sen - Fixx
Senare - Update <3

Tja!
/Miss T
- Gå, Stick, Försvinn! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0