Har du glömt uppdatera mej?

;)
Jag har blivit helt förvirrad på senaste tiden (ja, alltså mer än vanligt)..
Jag vet inte hur jag ska börja eller vart jag ska börja, för personen detta handlar om (som har glömt uppdatera mej:P) vill inte att jag ska skriva att det handlar om honom/henne..
Och det har jag lovat, men du måste fan bli bättre på att uppdatera mej, för jag fattar verkligen ingenting:P

Men nåja..

Jag var ute och gick 50 min innan med vovvs, sen kom jag hem, lämnade hunden och drog in till min underbara (Åsi).
Nu ligger jag och kollar på tv, och funderar på att ta bort mitt smink och sen gå och lägga mej?
Låter ganska bra för min del:)

Men ah..

Vi hörs imorrn:)

Tja!
/Miss T
- Förlåt för seg uppdatering idag -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0