Hmm..

Sitter och torkar håret samtidigt nu, det går inte så bra att blogga och föna håret, at the same time:P
Tur jag är tjej och kan göra många saker samtidigt, även om det inte går så bra så fungerar det liksom. ^^,

Jag satt och funderade lite igår innan jag gick och la mej.
Främst på varför det tar så lång tid för en människa, att glömma en annan människa. (Jag påstår inte att det är jag som försöker glömma någon, för jag har redan glömt dom som jag ville glömma)
Men ändå.

Vi säger man vill glömma sitt ex (vem vill inte det liksom?) ;), ah så kan det typ ta upp till ett år för vissa, medans andra glömmer dom direkt.
Jag är ingen ängel själv, jag sprang till mitt ex, varje gång han hörde av sej, men sen..
Så slutade jag, för jag träffade en annan..
Det är tack vare honom, som jag glömde mitt ex, och det är tack vare mina underbara vänner, som jag har glömt den andra:)
Så, vissa glömmer snabbare än andra.
Det är egentligen sjukt.

Nej men om man kanske skulle ta och fixa sej lite till, så man är klar när mamma kommer hem?
Sen måste jag fortsätta tvätta idag =/
Anyhow.

Vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Jag är rädd att jag aldrig kommer glömma dej -
Och jag kommer verkligen inte glömma dej Bestfriend <3 


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; haha aah det är sant xd

2010-09-08 @ 17:11:01
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0