I can't tell you, what it really is..

Det var aldrig meningen att du skulle behöva höra mej såhär.
Jag ville verkligen inte det, men idag (söndag) är en såndär dag, som det var sist, när jag blir förbannad över ingenting.
Och det var inte riktat mot dej heller (lika bra att få det sagt med, så du inte tror det.)
Men det jag sa innan, det menar jag..
Fortfarande.

Jag tycker fortfarande om dej, men jag kan inte säga att jag är lika kär i dej nu som jag var då för 8 år sen^^,
Det hoppas jag att du med förstår?

Äh, jag bara svamlar nu, jag ska fan sova.

Ska fan snart gå upp, ska kirra Åsis grejer, vilket betyder att jag måste träffa hennes äckliga ex.

Skriver mer när jag har vaknat och duschat osv.

Tja!
/Miss T
 - Förlåt -

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

god natt :) sov gott :)

2010-09-06 @ 03:14:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0