I fly like paper.

Sitter och halvspränger mina  högtaler till min dator ;)
Det är niiice, har lärt mej att sitta på ett speciellt sätt, det ser lite kul ut, men det gör inte ont när jag sitter så, och det är bra:)

Ska bara lära mej att gå, det fungerar att gå helt ihoptryckt, det gör det, men det resulterar i att jag får ont i hela ryggen sen =/
Det är inte så jävla kul dock :o

Min lillasyster kommer snart hem :D
Jag har ju saknat henne, det kan ni inte ha missat:P
Haha^^

Men nåväl, nu ska jag gå ner och röka.

Så jag skriver mer lite senare:)

 
Såhär ser jag ut idag:)
Som en liten 5-åring xD


Tja!
/Miss T
- Din mamma är så ful att hon fick förlösa sej själv -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0