I Miss You

Lillasyster, jag saknar dej.
Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på dej, det gör ont i mitt hjärta när jag vet att du inte har varit hemma på en vecka, det gör ont i mitt hjärta när du inte är hemma alls.
Det är något som saknas i mitt liv, det är som att luften viker sej vid mina läppar, jag längtar tills du kommer hem, jag saknar dej så enormt mycket lillasyster.
(Väldigt gammal bild på mej och lillasyster)

Du har alltid varit min bästa vän, även om vi bråkar och sne flippar på varandra nästan hela tiden, så behöver jag dej vid min sida, varje dag, för alltid liksom.

Du får aldrig lämna mej, för jag ska inte lämna dej.
Jag ska inte ens försöka lämna dej igen. 

Jag älskar dej
, över hela mitt hjärta, du är min största skatt och det dyrbaraste i mitt liv.
Du är mina vingar, du är mina andetag, mina hjärtslag, min näring, mitt liv, du är mitt allt.
Jag älskar dej så otroligt mycket lillasyster, du har inte en aning om hur mycket jag verkligen älskar dej.
Jag saknar dej.
Så förbannat mycket.


Jag önskar
att jag vågade visa dej, hur mycket jag verkligen älskar dej, hur mycket du betyder för mej.

Jag älskar dej lillasyster. <3

Nu tror jag att jag säger godnatt till er mina söta små läsare <3
Ni får sova så gott, så hörs vi imorrn<3

Tja!
/Miss T
- Jag trodde du var "one of a kind" men du är precis som alla andra.. -



Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Haha jag kunde inte ha sagt det bättre själv! :P



Nej vad jobbigt! Här är det bara bra om man bortser från tröttheten å foglossningen, ingen dans på rosor att vara gravid inte, haha :P



Planer för dagen då?

2010-09-17 @ 11:41:33
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0