I need you..

Right now.

Det är som ett eko i min kropp.
Jag känner hur det ekar - för varje slag som mitt hjärta slår.
Jag känner hur det ekar - i min mage, när vattnet hamnar i magsäcken.
Jag känner hur det ekar - i mina lungor, för varje andetag jag tar.
Jag känner hur det ekar - när jag blinkar.
Jag känner hur tom jag börjar bli just nu, ingenting fungerar längre och det ekar inom mej, hela tiden, varje dag.

Det finns nog ingen som förstår, hur jobbigt det är.
Okej, ni säger att ni förstår, men det gör ni inte.
Tanken har aldrig slagit er, att det kanske är därför jag aldrig säger att något är fel? 



Det var ingen som visste något, förens idag,- när det bröt ut som mest. 

Tja!
/Miss T
- Jag behöver bara dej -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0