Ibland tror jag att jag tänker för mycket..

Jag hatar när sånt här sitter och gnager inne i bröstet och verkligen vill komma ut.
Jag hatar det något fruktansvärt mycket, vissa dagar vet jag verkligen inte vart jag ska ta vägen..
Jag bara hatar det, just för att det har suttit där inne så jävla länge, just för att jag inte vet hur jag ska formulera mej, just för att jag inte vågar skriva ner det, för jag vet att det kommer bli ett jävla liv då.
Så jag antar, att det får sitta där och gnaga lite till ist, det är ju trots allt det som det gör bäst...

Tanke
; Dom där jävla råttorna..

Jag hatar känslan, av att man blir uppäten inifrån..
Vissa dagar vill jag bara kunna slita upp bröstkorgen, och se vad som finns där, för något måste det ju vara, typ..
Som små råttor som sitter och gnager eller något..
Jag vet inte^^
Känns så ibland faktiskt..

Men annars har la dagen varit ganska bra skulle jag tro, har legat och sovit fram tills typ 17.12 eller något.
Så har i princip missat HELA dagen, men det gör inget, tror jag.
Jag ska nämligen ge mej fan på att vara vaken hela jävla natten och dagen imorrn, ska dygna..
IGEN..

Känner att det är dags att dygna, OCH lägga mej i tid imorrn!!! <- Note to myself.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu heller dock.
Går ut och röker och funderar ist.
Känner ni att det börja lukta bränt, och om ni ser att det ryker, så är det bara min hjärna som är överhettad^^
So no worries :P

Men jag skriver mer lite senare.

Tja!
/Miss T
- Du får sluta göra mej så jävla orolig! -


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tack du :) Jag tar de bara lugnt jag :)



Föresten snygging så har jag en tävling just nu där du kan vinna ett nattlinne med matchande t-stringtrosa. Det ända du behöver göra är att lämna en kommentar, om det skulle vara något för dig :)

2010-09-01 @ 19:44:57
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0