If you want it so bad, it's worth it all..?

Men jag ska INTE göra en Kissie.;)
Vem med äs vill kränga cheesburgare från Mc Donalds varje dag?
För att "gå ner i vikt?!"
Well, jag är inte den som skulle vilja testa iaf. (man hade nog blivit jävligt trött på det efter ett tag med) 
Jag säger inte att det inte fungerar, men alla har inte samma sorts ämnesomsättning, det är det.
Hade jag haft hög ämnesomsättning, så hade jag mycket väl kunnat tänka mej att käka "skräp mat" i stort sätt, varje dag. (För då hade jag nog inte heller sett mej som en utav dom fetaste i världen)
Men nu..
Nee, don't think so liksom.

Och en grej, som jag tänkte på nu när jag var ute och rökte, stör mej ganska mycket, fast den är ju mest rolig;P

Som t.e.x (jag nämner inga namn, utan känner du dej träffad, så har du en jävligt bra anledning till att göra det med) ;p

När en viss människa, ska försöka trycka ner mej, och personen i fråga inte har något att gå på, så trycker dom ner min vikt med b.la; "Ja men du är ju så jävla smal så det är äckligt" "Du har inget att ta på" "Du ser ut som ett vandrade skelett"  Yaddie yaddie..^^
För det första!
Tror du att jag mår dåligt när du säger att jag är smal?
För isf tror du fel.
Nej jag mår inte dåligt när du "trycker" ner mej och säger sånna saker.
Bättre lycka nästa gång.
För är man smart och kan tänka, så är det inte så svårt att lista ut vad man ska säga till en med äs, om man nu vill trycka ner personen;)

Eller.. (detta är nog det bästa)
När människan märker att mina föräldrar inte klarar av sättet du är på, när mina föräldrar ser att jag inte är lycklig med dej, eller när dom inser saker som du inte gör.
Jag menar, hur kan en människa fortsätta kämpa efter att ha fått värsta dissen?
Jag vet inte hur många gånger jag sa till dej, att jag inte ville ha dej, men ändå kämpade du, och gav verkligen inte upp.
Förens jag skaffade mej ett förhållandeFB ;)
Då ringde nog en klocka hos dej ;)
Men att du sen skickar sms till mej, det förstår jag inte riktigt..

Tanke;- Jag måste byta nummer..

Men anyhow.

Nu ska jag tjocka mej, och slänga på en film och fläska ut mej i soffan.

Vi hörs lite senare!

Tja!
/Miss T 
- Jag menar, COME ON! -

Bluemonkey.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0