I'm baaaaack bitches ;)

Har ni saknat mej?
Jag har iaf saknat er lite ;P

Mötet gick bra, tråkigt dock, men det gick bra (Y)
Träffade Marcus lite snabbt, det gick också bra (Y)
När jag skulle cykla hem, tänkte jag cykla inom syster, vilket jag gjorde..
Och det gick också bra(Y)
Jag är trött, och vill vila, för det kommer också gå bra.
Jag ska leka med Åsi sen, DET kommer gå BRA! <3

Nu är jag hemma, och städar, det går nog med bra O.o
Hatar dock att städa, men det är sånt man får ta:P

Men alltså..
Jag funderar på att möblera om i mitt rum, men jag vet inte hur xD
Så det kommer nog inte gå så bra:P

Ska fortsätta städa nu, vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- I hold on to this moment you know -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0