I'm broken deep inside.

Låt mej snälla bara vara smal!
Jag kommer må så mycket bättre då, jag är trött på att vara störst!

Förra veckan, såg jag ett fetto i spegeln.
Idag, när jag kollade, såg jag en ännu större idiot stå framför mej.
Bara det är ett bevis på att jag har gått upp, men ingen säger det till mej, för dom ser inte det, inte på samma sätt som jag gör. 

Varför jag ska gå ner i vikt..;
 
* Jag är fet.
* Jag trivs inte med mej själv.
* Smala personer är finare än tjocka.
* Jag har äckligt mycket
fett.
*
Jag är trött på att vara "den feta" i familjen.
* För många i världen är feta, jag vill inte bli en utav dom.
* Svält är ett bra exempel på äkta viljestyrka.

Jag är fet, jag måste bli smal, jag klarar inte av detta längre, jag klarar inte av att höra dunset när jag går, jag klarar inte av att behöva trycka in fettet i mina kläder, jag klarar inte av att må dåligt över hur fet jag är.
Jag vill inte vara fet, det är dags att ändra på detta nu.
Det ska jag göra med.

Jag klarar inte mer.

Hur fint är inte det där?

Nej, nu ska jag ta mitt fett och hoppa in i duschen.
Hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- One day -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0