Jag blir förvirrad nu..

HON gav mej tillåtelse till att käka 2 mackor innan..
Det var lugnt och så, men nu, nu börjar hon igen.

Jag blir förvirrad, hade jag inte ätit så hade jag varit äcklig, men när jag hade ätit ja då är jag fetast i världen.
Ska jag göra som hon säger eller ska jag pissa på henne, lika hårt som hon har pissat på mej vissa gånger?

Just nu är jag så jävla sugen på stekt paprika och lite coscos, men jag vet att jag inte får, så jag ska inte (vi har inte heller någon paprika hemma så:P)
Men om vi hade haft det, så hade han kommit på besök och det hade blivit ett jävla liv, och det hade slutat med att jag hade legat och lipat och haft världens panikångest..
Och det är inget jag vill.. :)

Om allt går som planerat så ska jag träffa Sessanfredag, känns som att vi har en hel del att snacka om, så nu är det bara att hoppas, att jag kan komma in till stan efter att hon har slutat skolan.

Men ah..
Annars vet jag inte..

Jag tycker helt enkelt att jag avslutar här så hörs vi lite senare eller imorrn!

Tja!
/Miss T
- Kan du inte bara vara tyst?! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0