Jag försöker..

Men det påverkar bara alla andra så jävla negativt, jag är förbannad hela tiden, jag brottas med den jävla skiten varje dag.
Jag ställer frågor, som ingen kan svaret på.
Varför just jag? - Ingen som vet.
Hur orkar jag? - Ingen som vet.
Osv.

Jag trycker ner alla och får dom att tro att jag är sur på dom, men så är inte fallet.
Det är för mycket negativt som händer i mitt liv just nu, och jag klarar inte av detta så mycket mer.

Jag kan inte ens ta en tugga av maten, innan jag känner att tårarna är påväg, jag kan inte ens ha några byxor på mej, för jag känner hur byxorna verkligen trycker ihop fettet och det bara väller ut.
Nej jag har inte blivit smalare, jag har bara blivit större än någonsin.
Hör verkligen hur det bultar och låter när jag går, ser hur stora fotavtrycken blir när jag går på golvet, för jag är så tung.
Det är egentligen inte jag som skriver just nu, det är ångesten som har kommit och satt igång min hjärna.
Jag orkar inte mer, jag gör verkligen inte det.


 Vart är du när jag behvöer dej?

Tja!
/Miss T
- ? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0