Jag överlevde natten!

Jag överlevde natten, jag avled inte, men i eftermiddags, när jag vaknade så kände jag något luddigt i ansiktet.
Jag vågade först inte öppna mina ögon, men sen kände jag en enorm smärta i ryggen, så jag kollar, och uppe på mej låg hunden..
45 kg på den sidan där jag har ont.
Så idag känner man ju sej lagom mosad och helt efterbliven.
Jag går som en väldigt väldigt gammal människa, för varje steg jag tar, så är det som en enorm smärta som bara hugger till, det går inte förklara..

Det tog nog ungefär en kvart för mej att komma upp ur sängen, jag vet inte hur jag lyckades, men upp kom jag iaf.

Nej nu hade jag tänkt att jag skulle ta och hoppa in i duschen och lite så va:)
Måste raka mina ben med, dom är så håriga att jag knappt får plats i ett par byxor (A)  Note; - Inte riktigt så illa är det.. Men nästan ;)

Nej, vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
You can be anywhere when your life begins -
Precis där har jag ont:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0