Jag skrattar åt er!

Jag ska börja detta inlägget med att idag är jag en BITCH och kommer därför att hänga ut två personer i detta inlägget, med namn på dom största idioterna i Halmstad:)
Jag satt och tänkte nu när jag startade om datorn, och jag kom fram till att jag aldrig någonsin har ångrat en vänskap, förens nu.
Eller det var visserligen ett tag sen men iaf.
Emelie och Sandra, är dom enda som jag har ångrat en vänskap med.

När vi hade varit ovänner i typ.. en vecka? så satt jag på en uteservering med familjen och käkade..
Telefonen ringer och det är dom två.

Man hör hur Emelie börjar samtalet såhär;
Emelie;
 "A, men hon säger ju inget.."
Sandra; " Hon kanske är på toa!!"
Emelie; " JUST DET! HON SPYR JU HELA TIDEN! GÅR DET BRA ELLER?!"
Sandra; " Hahaha, Emelie sluta! Låt henne prata med PADDE"
Emelie; "JA! VI ÄR MED PADDE JU!"
Sandra; " Jag fattar inte hur han kunde vara tillsammans med henne, för hon är ju så jävla äcklig"
Emelie; " OCH FET! Glöm inte det"
Sandra; "Är hon där?"

Ja, jag var där.
Men jag orkade inte lägga ner energi på att prata med er just då. :)
Så jag undrar hur det känns för er, nu när jag har hängt ut er i min blogg ;)
(Jag väljer att inte lägga upp bilder på dom eftersom att jag vet vad som kommer hända)

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men...
OM DET ÄR NÅGON SOM BORDE SPY UTAV OSS TRE, SÅ ÄR DET NI TVÅ!
Ni kan ju köra ner fingrarna i varandras hals;)
Fula människor, passar bra ihop med andra fula människor, det är ni ett tydligt exempel på ;)

Sandra, lilla gumman, jag trodde det var du som sa att du tyckte att Emelie var äcklig för att hon var så fet osv.
Glöm inte heller att du även sa att du aldrig i hela ditt liv skulle kunna tänka dej att bli vän med en sån skabbig tjej.

Emelie, lilla gumman, kommer du ihåg när du sa att det inte var värt att lägga ner någon energi på Sandra?
Att hon var så jävla falsk och att man själv är falsk om man blir vän med henne..? ;)

DET ÄR JU FÖRFAN DUBBELMORAL SÅ DET SKRIKER OM DET!

Men vet ni vad?
Jag gråter inte, jag sitter här och skrattar åt er, för ni är lika falska båda två=)

Jag vet även att er vänskap inte kommer hålla så jävla länge, och då kommer jag bara skratta ännu mer :)

Men ah.
Jag hoppas att ni lever lyckliga i alla era dagar;)

Tja!
/Miss T
- Jag skrattar åt er -

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-18 @ 14:52:29
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Herregud vilka störda tjejer! Skit i dom!

2010-09-18 @ 14:52:43
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0