Men snälla!

Om två vänner (sen barnsben) går på middag, är man otrogen då? (Kanske ska tillägga att kompisen sen barnsben är av det motsatta könet)
Jag menar, om man säger till sin respektive att man ska gå på middag med en barndomskompis, då räknas det ju inte som otrohet..?
Man har ju ändå varit ärlig och sagt att man ska på middag med den.

Men iaf.
Jag sitter just nu och kollar på The Tyra Show.
Det handlar om otrohet idag, därav min fråga^^ (för den kom upp på Tyra Show:P)
Och 96% svarade att man var otrogen, men jag tycker inte det iaf^^ :P

Jag kommer aldrig glömma hur illa mitt ex behandlade mej, jag fick inte ha några killkompisar eller tjejkompisar.
Jag skulle bara sitta inlåst i hans lägenhet och göra absolut ingenting. 
Glömmer aldrig hur illa behandlad jag blev i det förhållandet.

Skriver mer lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Glömmer aldrig hur illa du behandlade mej -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0