Men varför är det så stor grej?!

För det första!;
JAG HATAR ANONYMA KOMENTARER!!!!
Kommer fortfarande inte visa dom, för ni kan inte stå för vad ni skirver, då tänker jag inte heller visa dom!!

För det andra!;
Varför ska man göra en så stor grej utav mitt hår helt plötsligt?!
Jag sa aldrig att jag inte visste vilken sorts frill jag hade, det enda jag sa var att; det inte var någon jävla sidecut, och att jag var rakadbåda sidorna för att det skulle vara mer "eget"..
ÅH!!!!!!!!
MÄNNISKOR!
 

Just nu är jag så jävla skitförbannad så det finns inte!
Hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- Låt bara min frill vara min frill! -



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha det är bra jobbat :)

2010-09-29 @ 16:55:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0