Någon som kommer ihåg detta?

Jag kom att tänka på en sak, när jag skulle sova, och jag började fnissa lite för mej själv, för jag kommer själv ihåg hur min så ut:P

Är det någon mer än jag som minns dessa "kärleks listor" man hade när man var liten? (Det var nog enbart tjejer som hade det? )
Ni vet, där man skrev vem/vilka man var "kär" i (på den tiden, ja när man inte visste vad kärlek var).
Jag minns det som om det vore igår.
När jag satt och skrev i den, och min storasyster såg vilka jag skrev där i, sen mobbade hon mej like forever:P
Men iaf.
Man raddade upp killarna i nummerordning, oftast från 1-10, där den man var som "kärast" i hamnade på nummer ett och den man inte alls var lika kär i hamnade längre ner (typ på plats 10)

Eller när man skrev brev, och frågade om man fick chans på den man var "kär i ".

Ohh, gud vilka tider, ibland önskar man lite att man var sådär liten igen.

ÅHÅHÅH!!
JAG HATAR DEN DÄR JÄVLA REKLAMEN PÅ SPOTIFY, DEN OM ATT MAN SKA BLI AV MED OSKULDEN, DET LÅTER SÅ JÄVLA ÄCKLIGT NÄR DOM SITTER DÄR, OCH GUD VET VAD DOM GÖR.
(Naturligtvis ska det föreställa ett "förspel" men hello!)


Nåväl, nu ska jag nog ta och bege mej mot duschen, så jag vaknar till liv, eller så går jag och lägger mej och sover igen? 
Fast nää, då kommer jag vara som en zombie senare.

Anyhow, nu slipper ni mej ett tag iaf ;)

Hörs senare:)

Tja!
/Miss T
- Hade jag haft en "kärlekes lista" även idag, så hade du toppat den -


Kommentarer
Postat av: Sara "tvilling"

Haha det känns verkligen som att det var i går samtidigt som det känns som att det är alldeles för länge sedan nu. Men gud haha fick sådär flash backs nu :)

2010-09-06 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0