Nattblogg..

Ännu en gång, ligger jag här, klarvaken..
Jag har försökt somna i två timmar, men utan resultat, jag ligger bara och tänker, och tänker.
Funderar på vad det är för fel på mej, men det enda jag kan komma på är att jag är fet.

Nu vet jag att jag antagligen kommer få en massa komentarer om det där, från anonyma människor, men hey, ni vet inget om mitt liv, så ni ska inte komentera heller, vågar ni inte stå för vem ni är, så kommer jag inte heller att visa era komentarer:)
Så enkelt är det bara.

Just nu vill jag bara att det ska bli morgon, så jag kan få
gå ut och gå och rensa skallen lite.
Tror det kan behövas, ganska rejält faktiskt, det är för mycket som händer nu och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Jag vill att det ska bli fredag (nästa vecka) eller måndag (nästa vecka igen) dels för att jag ska klippa mej och dels för att jag längtar som satan efter det.

Men jag känner att jag skulle kunna sitta här och skriva hur länge som helst, men jag vet även att om det är för mycket text så kommer ni inte orka läsa allt så jag tror faktiskt att jag avslutar nu.
Och gör ett nytt försök med att sova.

Men vi hörs lite senare, jag kommer skriva innan jag går ut och går (om det inte regnar för då skiter jag i att gå min runda).
Men somsagt, vi hörs lite senare:)

Hoppas ni kan sova, och att ni sover gott isf:)

Tja!
/Miss T
- I love the way you lie -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0