Nattblogg..

Vill du också tjäna pengar på din blogg?
Om svaret är ja, så behöver du bara klicka på bilden, det är bara att regga sej.
Frossle granskar din blogg och sen är du igång!  
Frossle.com

Jag har inte lyckats somna:(

Ena sekunden är det jätte varmt och jag håller på att , andra sekunden är det iskallt och jag håller på att av
kyla..
Hmm.
Är det bara jag eller låter det som att jag har kommit in i klemateriet i väldigt för tidig ålder? :P

Och jag har varit duktig, och nästan sprängt mina skullcandy lurar x(
Dom liksom skårrar imellanåt x(
Hur lyckas jag?:p, jag har pajat två saker denna veckan :P
Först min garderobsdörr och nu mina skullcandy xC
Undra vad jag kommer paja nästa gång xD

Nu blir det sådär varmt igen!
Håller på att bli galen!
Kan inte sova när det är varmt, och kan inte sova när det är för kallt heller..

Nåväl.

Jag får försöka sova igen, lyckas jag inte denna gången så funderar jag starkt på att dygna!!
Jag om någon kommer ju verkligen vara död imorrn då, eller senare idag.
Speciellt på mötet, men det kanske det är värt?
Jag vet inte^^,

Men aja.

Jag är röksugen med, men orkar inte gå ner och röka.. *suck*

Nu ska jag fan testa sova igen.

Tja!
/Miss T
- Det hade kanske varit värt det ändå? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0