Nyss hemkommen

Har precis kommit hem, efter att ha varit ute med min Guardian Angel i en timme <3
Min lilla fjonkelink (don't ask, 'cause I don't know:P) är ju fan ball alltså..
Sätter sej och skiter i någons trädgård:P
Vad gör jag?
Springer därifrån (när han var klar) med hunden efter mej:P

Pappa ringde mej, och frågade vart jag var någonstans, eftersom att jag hade varit borta så himla länge:P
Jag tyckte att jag bara hade varit bort i 20 min, men när jag kollade på klockan, så hade jag varit borta i ungefär en hel timme:P
Mitt i mörka natten, traskade jag omkring, med vovvs^^,

Men somsagt, det är då man kan tänka som bäst med, och jävlar vad tankarna flög omkring inne i mitt huvud:P
Men det var underbart.

Update;

Men något som inte är så underbart att jag först gick ner i vikt, ah sen gick jag upp igen..
Nu ligger jag här, i soffan, och fläskar ut mej, som en vattenbuffel ungefär.

Tanke; - IF YOU WANT IT BAD, IT'S WORTH IT ALL
Tro mej, jag vill!
Mer än något annat, vill jag bli sådär smal, så jag blir vacker igen.
Jag orkar inte känna mej som en jävla vattenbuffel, det känns som att jag är störst i hela världen, men när jag säger något om det hemma, så får jag dom där jobbiga blickarna.

Men jag önskar även, att ni en dag, ser mej på det sättet som jag själv ser mej på.
För innan ni ens gör det, så kommer ni aldrig förstå, varför jag kämpar så hårt med att verkligen gå ner.
Mitt mål INNAN året är slut så ska jag ha gått ner till 43 kg..
How beautiful isn't she liksom?!
En dag..
Det är allt jag säger.
Nu börjar det på riktigt igen, för nu är jag trött på att vara fetast i hela universum.

Men nu ska jag kolla på filmen som går på tv:)

Så vi hörs lite senare, eller imorrn:)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0