Oh my!:O

Tog en liten powernap i soffan innan. (A)
Vaknade nu precis:P

Satan i gatan så trött jag är, och jag mår illa, och känner mej spyfärdig, men det kommer inget när jag väl sitter där inne, och det kommer komma som en stor gegga om jag kör ner fingrarna i halsen, tanken får mej att bli så jävla svin äcklad.. =/
Massa slem har jag i halsen, antar att det är det som behöver komma upp.. O.o

Funderar starkt på att faktiskt ta och stänga av tv;n och allt och faktiskt ta och gå och lägga mej, men jag vet att jag inte kommer kunna somna ändå, så det känns ganska värdelöst egentligen:O

Men ah, nu ska jag fortsätta kolla på tv.

Sen ska jag sova.
Så säger godnatt nu..

Just det!
Innan jag glömmer det, såhär såg jag ut idag, då jag tyckte det var varmt och otroligt mysigt väder ute;

Så vi hörs imorrn!


Hihi, jag var smidig innan;)
När jag öppnade garderoben så stod jag med dörren i handen;) (Dörren släppte sitt fäste och bestämde sej för att åka av på heltid nu:P)
SLÅ DEN OM DU KAN!

Tja!!
/Miss T
- Har en miljon saker att göra imorrn.:( -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0