O.o

Tre timmar sen jag skrev, och jag tycker att ni ka ha en liten update igen ;D

Och det har egentligen inte hänt något alls. 
Förutom att jag har varit med mamma och systerEurostop, mamma köpte kläder:) 
Hon ska på middag idag, med massa tjejor, ja tjejmiddag alltså:) 
Så får se vad pappa och jag ska äta, kommer antagligen bli köpe mat, men jag är inte ett dugg hungrig, eller sugen. 
Kanske ska äta Pizza, en vegetarisk ska jag ha isf!
Kommer inte få i mej hela, men en liten bit av fetto maten kommer jag nog få ner..?
Innan tårarna kommer och jag inte klarar av att äta mer..:P 

Funderar på att dra upp till mitt rum, och liksom vila lite? 
Det finns verkligen inget att göra nu heller. :P

Så ah, det regnar ute. 
Då ska man sova lite ;D

Men vi hörs lite senare :>

Tja!
/Miss T
- Om jag bara kunde få er alla andra att förstå -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0