Sad face:O

Jag gör som såhär ist, att jag drar in till stan med lillasyster imorrn och köper en foundation där :)

Jag behöver ju en lite mörkare nu när jag ska färga håret i en mörkare färg :D
As ballt kommer det bli xD
Ska färga mitt löshår med, så slipper jag köpa nytt;)
Ska tjata på mamma om en brun utan sol med, så det inte ser helt latjo ut;)

Men ah..

Har faktiskt inte hänt så himla mycket idag.
Har typ sovit hela dagen och röstat, sen lekt med Åsi, så ah..

Ska till Nyköping på lördag nästa vecka(:
Ska på doooooop, men jag kommer såklart hem senare samma dag:)

Men ah, skriver mer om det när det börjar närma sej:)

Hörs lite senare.

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0