Saker som gör mej irriterad..

*Är när folk inte fattar grejen..
*När man skriver ett sms, och personen i fråga, svarar ironiskt
*När man sitter och skär sej för att man tror att det ska hjälpa (jag har också varit där, men jag har även lärt mej att det inte hjälper. Har en del kompisar som har armarna fulla av ärr och inte fattar grejen.)
*När man skickar massa mms och sms om sitt jävla husdjur hit och dit.

Inlägget är inte menat till NÅGON, bara lite skit som jag måste bli av med!
För vissa personer trycker verkligen på vissa knappar, som gör att man tappar kontrollen helt..

Anyhow, har varit med min underbara Åsi <3.
Hon är bästaste människan.
Jag är glad att jag har henne, för hon om någon förstå ALLT!

:*
Jag saknar Kim, för han är inte inne på msn, och han bara dissade mina sms:O
Det ska jag komma ihåg lilla älskling ;)


Men ah..
Nu ska jag kolla på tv, sen ska jag kolla på film, sen ska jag sova:)

Men vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Som att ni inte har tappat kontrollen helt -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0