Salt och jag tror jag är kär..

Filmen var underbar.
Och jag tror att jag har blivit kär, i den snyggaste kvinnan genom tiderna.
Angelina Jolie...
HUR I HELVETE KAN MAN VARA SÅ JÄVLA SNYGG?!
Jag tror
jag är kär. O.o
Och jag är inte ens lagd åt det hållet, men fuck!
SNYGGAST I VÄRLDEN ÄR HON!
JAG ÄR KÄÄÄÄÄR
<3

Då ska vi inte ens prata om hur snygg hon är i Wanted..
Jag dör:P...

Men i vilket fall, så var filmen helt amaziiiiiiiiiiiiiiing ;D
Snyggisen gjorde hela filmen;P
Nej, men jag är inte så mycket för pang pang boom filmer, men denna filmen, skulle jag lätt kunna se igen.
Dels för att den var bra och dels för att hon är med i den (A)
hihi..

Nej men vet ni vad?
Jag ska ta och gå ut med min lilla vovvis nu:)

Så vi hörs nog lite senare ;)

Tja!
/Miss T
- Snyggare människa får man leta efter -
Fashionize.sevid registrering får medlemmar hela 500 poäng på Fashionize.. Något för dej? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0