Sen update!

Och vi ska tydligen hem till mina kusiner idag på kräftskiva?!
Whats up with that?!
Jag äter inte kräftor, jag äter inte sånt som har simmat i sin egna skit, jag äter ingenting från havet.
Jag äter inte alls, eller jo ibland, men då är det typ inte mycket, eftersom att jag får sån ångest när jag tuggar maten.
Japp japp^^

Nu är jag inne i en sån period igen..

Anyhow, jag ska inte följa med, följer jag med så kommer dom tvinga mej att äta och jag kommer få panik, och dom kommer ta massa bilder på  mej "Bevis på att Sarah äter" ohwell, jag ska inte med.
Dessutom!
Så ska jag vara med Åsi när hon har slutat, men hon slutar klockan 18.00 =/
Måste vänta jätte länge O.o

OCH!
Jag ska duscha nu.

Vi hörs lite senare.

Tja!
/Miss T
- <3 -


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken fin bild på Zacko och dig... <3

2010-09-04 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0