Snälla, nej..

Jag tror jag håller på att bli sjuk...igen:(

Huvudet värker, jag mår illa, jag är seg i hela kroppen (då menar jag verkligen i hela kroppen), somnade lite innan i soffan, det var underbart att få vila huvudet och ögonen lite.

Stor dag imorrn, vilket betyder att jag verkligen måste sova nu, och det tror jag att jag ska göra..:)

Men vi hörs imorrn..

Just det!
Jag var ute och gick innan, var ute i 45 min, sen kände jag att min kropp höll på att lägga av..
:(
(Kan ha varit för att jag bara hade en liter vatten i mej:P)

Tja!
/Miss T
- Seg dag=seg uppdatering -

Kommentarer
Postat av: Jessica

Godmorgon! Allt bra idag? =)

2010-09-24 @ 07:44:39
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0