Snälla!!

Skjut mej, någon?!

Nyss kommit hem med hunden, jag snubblade nästan rakt ner i en vattenpöl.. - Whats up with that?!
Det är farligt att vara ute och gå när det regnar ;)
-eller inte-

Jag hatar folk som inte har någon kontroll över sina hundar, och låter dom springa lösa..
Det blev nästan slagsmål, och det var då, jag snubblade till och nästan la mej rak lång i en vattenpöl ^^,
Sen när vi hade gått en bit, så kommer det en sån liten ful jävla fluffig hund (en pudel)
LÖS!
Min hund hatar små hundar och jag hade mer än gärna sparkat iväg den fluffiga hunden. (Jag var sur, jag hade ju nästan lagt mej ner i en vattenpöl!!!!)
Men jag fick inte det nöjet:( ägaren kallade in sin vovve.
CRAP:P

Men nåja..
Nu ska jag ligga i soffan och tycka synd om mej själv i en kvart, sen ska jag ta tvätten =/
Sen kommer mamma och pappa hem snart med:)

Men vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- När drömmen blir till en mardröm -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0