So close you can almost taste it.

Världens seriösaste (heter det så?) bild på mej genom tiderna?
Nej, tro mej, det finns värre..
Men iaf.
Jag var ju på Maxi innan med min underbara (Åsi om ni hade glömt det), och ännu en gång, fick jag en sneflipp..
Som Åsi, tyckte var väldigt underhållande.
As usual ;D

Såg en kille, med en väldigt stor mun:P

Jag;
Undra om han låter såhär när han slickar fitta *gör ljudet med munnen*
Åsi; HAHAHAHAHAHAHA
Jag; .. MEN SERIÖST! HAN HAR JU JÄTTE MUN!
Jag; Nej.... Va elak jag är nu..
Åsi; HAHAHAHAHA JA! HAHAHAHAHA
:*
Puss på det ;D
Nu ska jag nog kolla på en till film, vet inte vilken ännu bara xD

Tja!
/Miss T
- I like they way it hurts.. -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0