Swordfish..

Har precis suttit och kollat lite halvt om halvt på filmen Swordfish, jag har sett den förut ju, men mamma hade inte sett den så vi såg den igen, med henne:)
Hon blev så glad att dom visade en film på en fredag, när hon inte ska upp och jobba imorrn nämligen:)

Annars har det inte hänt så himla mycket.

Har typ enbart hållt mej inne, för varje gång jag har tänkt gå ut, så har det börjat ösregna, så jag håller mej nog inne idag:)

Ska nog gå och lägga mej i såhär lagom tid idag, måste ju fullföra mina situps och armhävningar jag gör varje dag innan jag somnar;)
Jag ska komma i form ni vet;)

Men nej, nu ska jag vara lite social med dom här hemma;)

Vi hörs lite senare.

Tja!
/Miss T
- Det finns ingen snyggare brud -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0