The rest is still unwritten..

Nyss hemkommen från stan:) 
Det var lika trevligt som förra gången, att få träffa tvilling, fick faktiskt lite gjort med:)
Så nu ska jag på möte den 15/9 (13.15)<- Note to myself:P
Jag hatar möten!

Men iaf..:)

Nu ska jag nog gå ner där nere, måste tvätta så jag har lite rena kläder, för just för tillfället, är alla jeans och enbart mina svarta kläder rena, tvättade mitt i natten ;) (inget att rekomendera dock):P

Förresten, har ni sett Paows och Hugos (han heter så va?) musikvideo? :P
Vilket skämt!

Men nu ska jag tvätta :)

Tja!
/Miss T
- Didn't know how lost I was, untill I found you -
MYHYGO Kvinna

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

haha jag tyckte låten va bra iaf ;)



sv; nu är dagensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)

2010-09-07 @ 19:04:36
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0