Baby get down, get down..

Det är helg, det är meningen att man ska sova..?
Men inte jag:P
Mamma kom in med den lilla håriga, jag vet inte hur länge hon stod hon stod här, men när jag väl vaknade så sa hon något i stil med "Zacko ville in här, han satt utanför din dörr", tja sen hoppade han upp i sängen, när jag visade att det var okej:) 

Det var även tänkt att jag skulle gå ut och gå idag, men jag vet inte om jag är så sugen på det, med tanke på vädret, det blåser och regnar..:P
Jag vet inte, vi får se helt enkelt:D

Men nåväl, nu ska jag klä på mej och se om det finns något att göra :D

Tja!
/Miss T
- Du borde passa dej, om du inte vill få ditt pannben spräckt -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0