Vad gör vi? Nu kör vi!

Jag gillar låten, men jag gillar inte musikvideon, såg den för första gången precis (ja, jag är lite efter) och min lillasyster sa att det är Kissie som dansar i den.
Jag ryser när jag tänker på det.
För det var ju hon som sa att hon aldrig skulle kunna dansa i en musikvideo, för hon är redan känd osv.
Men snälla nån säger jag bara..:P
Hon har inte så snygg kropp, och jag förstår varför hon har mössan över huvudet, för hon är intevacker (A)
Nej men gud så elak jag är idag:P
Haha^^,

Nu ska jag tönta mej lite och kolla på Svampbob Fyrkant <3
Han är så söt:)

OCH!
Jag behöver hjälp..
Ska jag köpa 2 nya töjningar (stl 8) eller ska jag köpa en ny foundation? xD
Jag behöver båda sakerna:P
Fast det är inte panik!
Jag har ju puder så länge, så jag klarar mej, och jag har redan töjningar i mina öron ju:P
Men jag behöver ändå hjälp :P
Haha^^

Nej, nu ska jag kolla på svampbob och dricka min zero coke=)

Vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- My body, my rules, my choice -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0