Varför ser aldrig jag ett stjärnfall?

Så jag med har chansen att önska mej något?
Iaf, min högsta önskan, är nog att jag en dag, ska se mej själv, så som alla andra ser mej.
För just nu, när jag kollar i spegeln t.e.x så ser jag bara en stor deg klump.
Det är ingenting jag vill, för varken min kropp eller jag i stortsätt klarar inte av detta längre.
Ju mindre jag äter, desto större säger Ana att jag blir, men när jag äter, så får jag panik och nästan börjar gråta, hur jag än gör, så säger Ana att jag blir bara större och större.

Men när jag inte äter, så är jag störst i hela världen och borde skämmas - You hear me?

Jag har blivit såpass svag, att jag inte orkar med detta längre, jag orkar inte stå emot hennes tjat hela tiden, varje dag, jag orkar inte stå emot när ångesten kommer på besök.
Jag orkar inte stå emot att svälta mej själv.
Jag orkar knappt resa mej ur sängen.
Jag är så svag just nu, på alla sätt och vis, och mina jävla humörsvängningar har satts igång igen, jag flippar för minsta lilla.
Det ska vi inte ens gå in på.

Men jag är så trött på att kämpa nu, jag har inte längre något som liksom.. är värt att kämpa för.
Jag hade det förr, men nu har jag inte det, eller jo det har jag säkert, men vafan, jag orkar inte ens bry mej om att kolla efter.

Jag behöver höra er säga att jag faktiskt är duktig, som försöker. 
Om dom bara hade sagt det..
Så hade jag inte suttit här nu, och skrivit detta.
Jag hade nog inte ens fortsatt blogga..
Jag får mer stöd i bloggen, än av någon annan..

Och DET mina vänner, DET är sjukt.

Jag behöver bli smalare - för jag vill vara vacker.
Men min mage skriker hela tiden efter mat.

Tja!
/Miss T
- Jag behöver inte detta -




Omega 3 + Krill från Natusal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0