Världens bästa!

Ni kan aldrig gissa vem som ringde mej 04.40 inatt;)
Efter att jag hade flugit upp ur sängen och kollat lite på telefonen (fattade inte riktigt vad som hände), så svarade jag;D

På andra sidan (av telefonen) så var det en väldigt bekant röst, det var världens bästa som hade fått för sej att ringa till mej mitt i natten:P

Kommer ni ihåg honom?
Om inte, så var det min lilla norris, I-rock=)

Vi snackade om absolut ingenting i början, eftersom att jag vart nyvaken!
Men sen flöt det på, och vi pratade om allt mellan himmel och jord typ:P - How great isn't that?!

Visserligen snackade vi bara i 20 min, eftersom att det kostar en miljard för honom att ringa till Sverige och en miljard för mej att ringa till Norge, så det blev ett kort men bra samtal:)
 
Men ah, han skulle ringa alla i sin telefon - What's up with that?!
Jag var den första som svarade (om jag fattade honom rätt?:P)

Sitter och funderar på om jag ska gå en runda idag, eller om jag ska gå en längre runda imorrn, det beror ju på vädret, för jag kommer kanske frysa ihjäl om jag går ut nu? 
Hmm.. 

Hörs!

Tja!
/Miss T
- Du är världens bästa! <3 -


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag mår faktist bra. :D krya på dig

2010-09-26 @ 20:48:53
URL: http://Http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0