Woho!

Nu har jag varit och röstat..
Eller det var ett tag sen, så nu har jag varit duktig.
Hoppas att dom jag röstade på vinner nu :)
*håller tummarna* :P

Så nu sitter jag och väntar på att jag och Åsi ska bege oss bort till Maxi, funderar på att köpa en foundation där, för jag har för mej att dom ska vara lite billigare där:)
Åsi hjälpte mej med vad jag skulle köpa, och jag har en aning om att hon inte tycker om att jag töjer mina öron:P
Men jag lyssnar på henne, jag lyssnar på Bestfriend ;D

Mihihi..

Men ah, nu ska jag typ checka tv eller något:)
Sen ska jag gå in och köpa light läsk på Hemmakväll :)

Hihi.

Men ah, vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Att kalla mej tjock klarar jag av, men att ge sej på min tvilling klarar jag inte av.. -

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan, klicka gärna in på min nya blogg och släng in en kommentar om du känner för det :) kram

2010-09-19 @ 21:38:23
URL: http://diem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0