You don't what you mean to me..

Vi börjar inlägget med att denna bilden är till Kim ;)
Förstår inte varför han tycker att mina rosa fluffiga är.. fula?!:O
;)

Anyhow, Åsi min sköna;D, ringde och väckte mej, jag gick upp:)
Ah, så har varit vaken ett tag nu ja, typ sen klockan 12 :O
Sen gick jag in till henne på jobbet, mm och höll henne sällskap, sen fick jag sms från Kim ;D
Sen kom Alexandra
in med 100 påsar på Hemmakväll, för hon skulle panta burkar (nej inte på Hemmakväll för det kan kan man inte..)
Whats up with that?!
Sen lite senare kom Victor, och Åsi fick rast, men hon orkade inte gå hem, så vi satt på sidan av Hemmakväll och jag fick sneflipp på alla fula bilar, som Åsi tyckte var väldigt underhållande.?!
Don't know why^^

Men ah..
Och nu sitter jag här, och väntar på att klockan ska bli 20.00, för då får jag träffa henne igen :D
Hihi^^

Men ah, nu ska jag kolla på film :D (Isprinsessan)
Och hoppas att tiden går lite snabbare:D

Men först;
Måste jag visa min otroligt snygga censur (stavning?!) på dagens outfit ;D


Nu film.
Hörs senare!

Tja!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Mimmi

rosa fluff<3

2010-09-06 @ 22:13:30
URL: http://justdare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0